Bogholder til international virksomhed, 30 timer/ uge

Vil du både i dybden og bredden med dit fag i en succesfuld, nordisk virksomhed i kraftig vækst? Har du lyst til at bidrage til en endnu bedre bogholderifunktion, og betyder det noget for dig selv at være med til at sætte præg på dine opgaver?

Nemco søger en skarp bogholder 30 t./uge med et stort gåpåmod og en opdateret værktøjskasse til vores økonomiteam, der består af 3 medarbejdere. Økonomiteamet håndterer den samlede driftsøkonomi for Nemcos selskaber i Norden.

Som bogholder hos os varetager du den daglige bogføring. Dit arbejdsområde spænder bredt og dine primære opgaver bliver håndtering af debitorer og kreditorer, finansbogføring og omposteringer, ind- og udbetalinger, herunder afstemninger af bank- og balancekonti, momsafregning, månedsluk og klargøring af materiale til revision.

Vi anvender Continia Document Capture til elektronisk håndtering af indgående fakturaer, Continia Expenses management til udlæg, og Navision 2013 til den daglige bogføring.

Dig og din baggrund

Du har helt grundlæggende en udpræget lyst til arbejdet med bogføring, afstemning og de øvrige opgaver i en økonomiafdeling. Du finder det motiverende, at jobbet indeholder en bred pallette af økonomiopgaver, ligesom det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde med projektregnskaber.

  • Du kommunikerer godt både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og nordiske sprog
  • du er kvalitets- og detaljeorienteret uden dog at gå så meget i detaljer, at du ikke får afsluttet opgaverne til tiden
  • du er ihærdig, samler løse ender og afslutter dine opgaver og
  • du sikrer, at kvalitet og standarder opretholdes.

Vi tilbyder

Et interessant og selvstændigt job med frihed under ansvar i et team af dynamiske og dygtige kolleger.

Udvikling af dine faglige og personlige kompetencer samt gode og stabile ansættelses- og arbejdsforhold

Sådan søger du

Send CV, foto og ansøgning hurtigst muligt og senest den 10. februar 2020 til job@nemco.dk. Ansøgningen skal være på dansk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Nemco, er du velkommen til at kontakte HR Manager Peter Jonasen på 2040 5204. Tiltrædelse er snarest muligt, dog venter vi naturligvis på den rigtige kandidat.

Nemco er kendetegnet ved nære kunde- og leverandørrelationer. Vi er en virksomhed i løbende udvikling, som sætter en ære i at levere de bedste, mest effektive og driftssikre maskiner/anlæg til vores kunder primært i levnedsmiddelbranchen. Vi har altid sat kunden i centrum og bestræbt os på at løse kundens behov ved at minimere produktionsomkostningerne og forbedre arbejdsforholdene for kundens personale. Læs mere om os på: http://www.nemco.dk.