Ingeniør til serviceafdelingen i NEMCO

Vi søger en turnusingeniør til serviceafdelingen, som servicerer Nemcos kunder i fødevareindustrien i Norden med reservedele, vedligehold og teknisk service.

Der er tale om et spændende og afvekslende job, hvor den rigtige kandidat efter en passende periode kan udvikle sig videre i Nemcos organisation i salg, projektledelse eller aftersales.

De vigtigste opgaver for Serviceingeniøren er:

  • sammen med servicechefen at beskrivelse, implementere samt løbende optimere serviceprocesser
  • udarbejdelse af tilbud på service
  • vedligeholdelse og definition af de servicekits, som teknikerne har med til service
  • løbende at facilitere igangværende processer og følge op på sagerne
  • deltagelse i interne og eksterne forretningsudviklingsprojekter
  • medvirke til løsning af interne optimeringsopgaver på tværs af organisationen

Vi lægger vægt på, at medarbejderne i Nemco har god, opdateret produktviden. Der vil derfor være et grundigt introduktionsprogram af 3 – 6 måneders varighed.

Dig og din baggrund

Du har sikkert en teoretisk baggrund som maskin- eller el-ingeniør med 1 – 5 års erfaring og lyst til at udvikle dig teknisk og kommercielt.

Det er meget væsentligt, at du er kommercielt indstillet og er i besiddelse af godt købmandskab.

Du er god til at kommunikere gensidigt og samarbejde på tværs af en organisation og fagområder. Det er vigtigt, at du er vant til at arbejde selvstændigt og vedholdende. Det vil blive tillagt værdi, at du grundlæggende er positivt indstillet og værdsætter humor i din hverdag.

Du behersker engelsk på godt brugerniveau, både i skrift og tale, og også meget gerne tysk.

Du bør desuden have følgende personlige egenskaber:

  • du kan lide at arbejde tæt sammen med dine kollegaer som medlem af et team
  • du anvender en seriøs og spørgende facon for at kunne vurdere problemstillinger og nå konklusioner, baseret på fakta og informationer fra andre mennesker
  • du foretrækker at arbejde med kontinuerlige forbedringer, der kan perfektionere service og leverancer, hæver standarder samt reducerer fejl og mangler
  • du får ting til af ske, tager hensigtsmæssige beslutninger og udfordrer andre til at arbejde i samme ånd
  • du lytter, absorberer, og bearbejder information, og samtidig opbygger du stabile relationer
  • du nyder den udfordring som problemer kan byde på og er i stand til at fremkomme med velgennemtænkte praktiske løsninger
  • du er velorganiseret, systematisk og vedholdende i dit arbejde

Sådan søger du

Send ansøgning og CV med foto hurtigst muligt til job@nemco.dk. Vi planlægger ansættelse 1. juli eller 1. august 2020 og gennemfører løbende samtaler. Ansøgningen skal være på dansk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Nemco, er du velkommen til at kontakte HR Manager Peter Jonasen på 2040 5204. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Nemco er kendetegnet ved nære kunde- og leverandørrelationer. Vi er en virksomhed i løbende udvikling, som sætter en ære i at levere de bedste, mest effektive og driftssikre maskiner/anlæg til vores kunder primært i levnedsmiddelbranchen. Vi har altid sat kunden i centrum og bestræbt os på at løse kundens behov ved at minimere produktionsomkostningerne og forbedre arbejdsforholdene for kundens personale. Læs mere om os på: http://www.nemco.dk.