6 sindssyge situationer, som du kan undgå

Hvem tømmer opvaskemaskinen? Skal man selv betale sin fridag ved lægebesøg? Hvad er reglerne omkring barsel? Og har man ret til feriefridage?

Det er alle klassiske spørgsmål, der er svar på i en god personalehåndbog.

Personalehåndbogen er måske ikke det mest interessante emne, og i mange små og mellemstore virksomheder bliver den nedprioriteret eller bagatelliseret – ”Vi er jo ikke så mange medarbejdere, så det går jo nok ”

Men hvis der ikke er styr på formaliteterne, kan det føre til misforståelser, udfordringer og i værste fald store konflikter og sindssyge situationer.

Onsdag den 29. april 2020 gæster Peter Jonasen, fra HR Topp, ErhvervsCentret Greve for at fortælle om 6 sindssyge situationer, der kunne være undgået med en god personalehåndbog.

På baggrund af historier fra det virkelige liv, vil Peter Jonasen præsentere nemme tips og tricks til at få styr på formaliteterne, så du undgår at stå med din egen sindssyge situation.

Kl. 08:00: Ankomst, kaffe og netværk

Kl. 08:30: Derfor bør du have en personalehåndbog – eksempler på 6 sindssyge situationer

Kl. 09:15: Pause

Kl. 09:30: Brugbare tips og tricks til den gode personalehåndbog

Kl. 10:15: Tak for i dag

Læs mere om tilmelding her: https://erhvervscentret.nemtilmeld.dk/164/