7 trin på trappen til den nye ferielov

7 punkter til to-do-listen inden sommeren 2019:
- Information til dine medarbejdere
- Ansættelseskontrakter
- Personalehåndbog
- Valg om hensættelse eller indbetaling til den centrale fond (tal evt. med din revisor)
- Lønsystem
- Feriesystem, arbejdstidsskemaer, tids- og fraværsregistrering
- Elever og udenlandske medarbejdere (forskerordningen)
Det vil HR Topp naturligvis gerne hjælpe dig med. Ring 2040 5204 eller mail pj@hrtopp.dk, hvis du har behov for hjælpe til:
- Et informationsmøde for medarbejderne, evt. som del af morgenmøde el.lign.
- Skriftlig information nu og i perioden frem til september 2020
- Ændring i personalehåndbog
- Ændring i kontrakter
- Proces for overgangsordning
- Individuel håndtering af særlige persongrupper, herunder elever og udenlandske medarbejdere ansat efter forskerskatteordningen
You must be logged in to post a comment.